• info@wservices.gr
  • +30-211-40.88.889

Τι είναι το Pay Per Click (PPC) ;

Για τις επιχειρήσεις σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές βιομηχανίες, μπορεί να φαίνεται σχεδόν αδύνατο να προσγειωθούν στην κορυφή των τοπικών σελίδων των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ενώ είναι αποτελεσματική, μερικές φορές διαρκεί μήνες ή ακόμη και χρόνια για να έχει αντίκτυπο. Ευτυχώς, οι επιχειρήσεις μπορούν να στραφούν στο pay-per-click, ή PPC, δηλαδή στη διαφήμιση ανά κλικ για μια γρήγορη ώθηση στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης.

Photo of Pay Per Click (PPC)

Ο ανταγωνισμός σε διάφορες βιομηχανίες δεν υπήρξε ποτέ τόσο επιθετικός, όσο σήμερα που το Διαδίκτυο αυξήθηκε εκθετικά τα τελευταία χρόνια και κατέστησε δυνατό για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να εξαπλωθούν αριστερά και δεξιά, ειδικά με τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που παρέχει το Διαδίκτυο. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλευτούν την επανάσταση του διαδικτύου και να καλύψουν το μεγάλο φάσμα που υπήρχε παλαιότερα ώστε ο καταναλώτης να μπορέσει να τις βρεί και να τις αναγνωρίσει μέσα σε όλο αυτό τον κυκεώνα των πληροφοριών. Σήμερα, δεν είναι αρκετό πια να τρέχετε εκστρατείες μάρκετινγκ εκτός του διαδικτύου αφού οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να λάβουν υπόψη μια συγκεκριμένη δημογραφική αναφορά του κοινού τους, που ξοδεύει κατά μέσο όρο έξι ώρες μπροστά από smartphones , ταμπλέτες και τις οθόνες των υπολογιστών τους, προκειμένου να βρούνε τις υπηρεσίες και τα προιόντα που ταιριάζουν καλύτερα στο προφίλ τους.(προσωπικό και οικονομικό) Χιλιάδες επιχειρήσεις ανταγωνίζονται σε απευθείας σύνδεση για την βελτιστοποίηση τους στις μηχανές αναζήτησης και την καλύτερη κατάταξη τους προκειμένου να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα του σήματος τους η οποία θα οδηγήσει σε παραγωγή και κατανάλωση των προιόντων τους. Για να βελτιώσουν τις μετατροπές, πρέπει να έχουν μια σταθερή στρατηγική η οποία να διαφημίσει αποτελεσματικά την επιχείρησή στο διαδίκτυο, ώστε τα χρήματα τα οποία δαπανώνται να είναι μια σταθερή επένδυση και όχι ένα ακόμα έξοδο.

Πόσο θα πρέπει να ξοδεύουν οι Τοπικές Επιχειρήσεις
στο Google AdWords;


Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά με το AdWords μπορεί να σκεφτείτε ότι οι δαπάνες σας θα είναι με βάση τα ίδια στοιχεία όπως γνωρίζετε από τα άλλα κανάλια διαφήμισης:

Google Adwords Image

Ένα ραδιοφωνικό σποτ κοστίζει το ίδιο, ανεξάρτητα από τον κλάδο σας, Πανό κατά μήκος της εθνικής οδού κοστίζουν το ίδιο αν είστε ένας οδοντίατρος ή πουλάτε κάλτσες. Όμως, το Google AdWords δεν είναι ένα από τα συνήθη κανάλια διαφήμισης. Είναι χτισμένο ως μια αγορά δημοπρασιών και το αγαθό που η Google πωλεί είναι επισκέπτες ανά ιστοσελίδα. Το πόσο που θα πρέπει να ξοδέψετε για το Google AdWords, ως εκ τούτου, εξαρτάται πολύ λιγότερο από το ίδιο το κανάλι και περισσότερο από την εταιρεία σας.

Η απάντηση είναι: Εξαρτάται. Αντί να βλέπουμε το «Google AdWords», ως αυτό για το οποίο ξοδεύετε χρήματα, τότε θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι ξοδεύετε χρήματα σε πολλές μίνι-αγορές λέξεων - κλειδιών στο εσωτερικό του AdWords . Κάθε ομάδα λέξεων-κλειδιών έρχεται με ένα σύνολο των τιμών και παραγόντων που το εξετάζουν. Όταν κάνετε προσφορά για κλικ (επισκέπτες της ιστοσελίδας) στο Google, δεν κάνετε προσφορά για τα ίδια link με όλους τους άλλους. Κάνετε προσφορά μόνο για τα κλικ που είναι σχετικά με εσάς και τους ανταγωνιστές σας. Όταν πρόκειται λοιπόν, για το πόσο που θα πρέπει να δαπανήσετε για το Google AdWords, έχει σημασία πόσο εσείς και οι ανταγωνιστές σας πιστεύετε ότι αξίζει ένας δυνητικός πελάτης και οι πελάτες θα έχουν εξωφρενικά διαφορετικές τιμές ανάλογα με τον κλάδο.

Ελάχιστο ποσό που πρέπει να ξοδέψετε στο Google AdWords


Ακόμα κι αν δεν υπάρχει επίσημη ελάχιστη δαπάνη διαφήμισης στο Google AdWords, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεκινήσετε αυτόματα την εργασία με 2 ή 5€ ως ημερήσιο προϋπολογισμό. Ακόμη και αν η θεωρία ότι "Θέλω μόνο να δοκιμάσω με ένα μικρό προϋπολογισμό και αν δουλεύει τότε θα αυξήσω τον προϋπολογισμό μου" έχει νόημα, δεν μεταφράζεται καλά στην πραγματική ζωή.

AdWords επένδυση ή έξοδο

Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των νέων διαφημιζόμενων είναι ότι ανησυχούν για το επιπρόσθετο κόστος του Google AdWords. Ανησυχούν για το πώς η δαπάνη θα επηρεάσει σε υπάρχοντα κέρδη τους. Ο καλύτερος τρόπος για να μετατρέψετε το AdWords από έξοδο σε μια επένδυση είναι με τη χρήση της Wservices.

Η Wservices θα παρακολουθεί και η παρακολούθηση είναι αυτή που ουσιαστικά κάνει τη διαφορά μεταξύ του αν νομίζετε οτι το Google AdWords είναι μια δαπάνη ή μια επένδυση. Παρακολουθόντας τις θετικές αλλαγές στην επιχείρησή σας, θα αντιληφθείτε τα αποτελέσματα που αποφέρει. Οι επενδύσεις με θετικές αποδόσεις θα αυξηθούν, οι πωλήσεις και τα κέρδη θα αυξηθούν , μειώνοντας αντίστοιχα τα έξοδα κάνοντας έτσι την εκστρατεία στο google adwords επένδυση και όχι έξοδο.

Περισσότερα..

Προώθηστε την ιστοσελίδα σας με Google Adwords Campaign!

Pay Per Click (PPC) με την Wservices


Πρώτον, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πώς λειτουργεί η διαφήμιση του PPC με την Wservices. Εφ 'όσον η προσφορά σας είναι αρκετά υψηλή για τις διαφημίσεις, θα εμφανίζονται είτε στη δεξιά πλαϊνή μπάρα της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης ή πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Και οι δύο θέσεις καθιστούν εύκολο για τους καταναλωτές να βρουν την εταιρεία σας.

Είναι πάντα σημαντικό για τους επιχειρηματίες να έχουν ένα στόχο στο μυαλό τους προτού εφαρμόσουν οποιαδήποτε στρατηγική προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους, το ίδιο ισχύει και για τη διαφήμιση PPC. Αν και ο ευρύτερος στόχος είναι συνήθως να προσελκύσετε περισσότερους καταναλωτές στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει επίσης να επικεντρωθείτε σε ένα περιορισμένο στόχο, ο οποίος να είναι ξεκάθαρος για τους επισκέπτες που θα έρθουν στην σελίδα σας. Η Wservices κάνει ξεκάθαρη την διαδικασία για τους επισκέπτες σας και για εσάς ώστε τα αποτελέσματα να είναι ρεαλτιστικά και ορατά. Μόλις έχουν φτάσει την ιστοσελίδα σας, θέλουμε οι επισκέπτες να ενημερωθούν για τις καινούργιες προσφορές μας; Να ολοκληρώσουν μια online αγορά; Να εγγραφούν για ένα ενημερωτικό δελτίο; Η πράξη η οποία θα κάνουνε θέλουμε να είναι ξεκάθαρη ώστε θέτοντας συγκεκριμένους στόχους να καθιστάτε ευκολότερο για εμάς να μετρήσουμε της επιτυχία της PPC καμπάνιας σας.

Η Google μπορεί να φαίνεται σαν η πιο προφανής επιλογή για PPC, η Wservices προτείνει διαφημίσεις σε Bing, Yahoo!, ή ακόμα και στο Facebook. Επειδή άλλες μηχανές αναζήτησης πέραν της Google μπορεί να είναι πιό οικονομικές και αποδοτικές γι αυτό εξετάζουμε ποια ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

Όταν πρόκειται για την επιλογή λέξεων-κλειδιών, είναι καλύτερο να επιλέξετε λέξεις που είναι όσο το δυνατόν πιο σχετικές. Γενικότερες λέξεις-κλειδιά κατά πάσα πιθανότητα θα κοστίσουν περισσότερο από ό,τι οι πιο στοχευμένες. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της Wservices μαθαίνουμε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν ήδη όσοι ψάχνουν για την ιστοσελίδα σας. Μόλις καθορίσουμε ποιες λέξεις-κλειδιά σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε, γράφουμε ένα συναρπαστικό κείμενο διαφήμισης. Η λέξη-κλειδί σας θα πρέπει να περιλαμβάνεται στον τίτλο της διαφήμισης, στην περιγραφή και τη διεύθυνση URL. Επίσης, στη διαφήμισή σας θα πρέπει να λαμβάνουν οι καταναλωτές μια σχετική σελίδα προορισμού που να τους επιτρέπει να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο, να αγοράσουν ένα προϊόν, ή ό,τι άλλο καλείται να κάνει ο καταναλωτής

Διαφήμιση και Καμπάνιες PPC


Παρακάτω είναι 10 σημαντικά γεγονότα που πρέπει να γνωρίζει κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης για τη διαφήμιση και τις καμπάνιες PPC - και γιατί πρέπει να επιλέξετε την στρατηγική μάρκετινγκ της Wservices ώστε να επιτύχετε άμεσα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που εμείς στην Wservices χρησιμοποιούμε το PPC: σε διαφημίσεις αναζήτησης, σε διαφημίσεις προβολής, ακόμα και σε διαφημίσεις βίντεο. Μια υπηρεσία όπως το Google Adwords μπορεί να κάνει και τα τρία για σας. Οι διαφημίσεις προβολής και οι διαφημίσεις βίντεο είναι πιο αποτελεσματικές όταν ο στόχος μάρκετινγκ είναι να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα του σήματος, λόγω του οπτικού ερεθίσματος που προσφέρει η καθεμία. Αυτές οι διαφημίσεις περιέχουν επίσης κουμπιά κλήσης για δράση(call to action), όπως "Αγοράστε τώρα", "Κατάστημα εδώ", ή "Μάθετε περισσότερα", τα οποία με τη σειρά τους ανακατευθύνουν το στοχευμένο κοινό σας στην ιστοσελίδα σας για να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις σχετικά με το τι μπορείτε να προσφέρετε. Αυτό μπορεί ακόμη και να μετατραπεί σε μια πώληση. Από την άλλη πλευρά, οι διαφημίσεις αναζήτησης χρησιμοποιούνται καλύτερα για τις επιχειρήσεις με στόχο τη δημιουργία περισσότερων οδηγών και μετατροπών. Αυτό είναι επειδή ήδη αναζητούν κάτι συγκεκριμένο που χρειάζονται - το μόνο που πρέπει είναι να κατευθυνθούν στο σωστό μέρος. Όλες αυτές οι διαφημίσεις μπορεί να τρέχουν στην ίδια καμπάνια , χρησιμοποιώντας τον ίδιο προϋπολογισμό, κάτι που συχνά οδηγεί σε μια οικονομικά αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ και μια σημαντική απόδοση της επένδυσης σας.
Οι PPC εκστρατείες της Wservices είναι αποτελεσματικές επειδή απευθύνονται ήδη σε καταναλωτές που κάνουν την πρώτη κίνηση να ψάξουν για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που απλά θα μπορούσατε να προσφέρετε. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να ανοίξουν μια μηχανή αναζήτησης, να πληκτρολογήσουν μια λέξη-κλειδί που περιγράφει καλύτερα αυτό που ψάχνουν και θα μπορούσαν εύκολα να επιλέξουν εσάς ως το κορυφαίο αποτέλεσμα της πρώτης σελίδας στην μηχανή αναζήτησης. Μελέτη δείχνει ότι το να είσαι στην κορυφή της σελίδας Google παίρνει τουλάχιστον 33% της κίνησης αναζήτησης.
Με την έρευνα σε βάθος σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά, την αγορά σας και τις τοποθετήσεις σας (για τη διαφήμιση προβολής), το PPC μπορεί σχεδόν να εγγυηθεί ότι για κάθε ένα ευρώ που ξοδεύετε, η επιστροφή είναι τουλάχιστον διπλάσια από το ποσό. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές σε επιχειρήσεις με ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Έχουν υπάρξει πολλές περιπτώσεις όπου οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων ανέλαβαν τον κίνδυνο και έκαναν επένδυση στο PPC με ιδιαίτερα αποτελεσματικές και αξιόπιστες ψηφιακές υπηρεσίες μάρκετινγκ, υπό την καθοδήγηση της Wservices. Τα αποτελέσματα; Η απόδοση της επένδυσης τους κατέληξε να είναι υψηλότερη από ό, τι αναμενόταν και ήταν ακριβώς λόγω της online προσπάθειας μάρκετινγκ που αποδείχθηκε επιτυχής.
Με μια δοκιμαστική λειτουργία δύο εβδομάδων μπορούμε να εντοπίσουμε τι μποροείτε να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας και να τη βελτιώσετε περαιτέρω για την επόμενη κίνηση. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε δοκιμάζοντας διάφορα σχέδια διαφήμισης, αντίγραφα διαφημίσεων και να παίξουμε με τις λέξεις-κλειδιά.
Με τη δοκιμή αρκετών εκστρατειών, όπως η δημιουργία ομάδων διαφημίσεων που εστιάζουν σε επώνυμες λέξεις-κλειδιά και γενικές λέξεις-κλειδιά, μπορούμε να δούμε ποια λειτουργεί καλύτερα για την online επιχείρησή σας. Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε έναν κώδικα επαναληπτικού μάρκετινγκ που τοποθετεί cookies στον browser του καταναλωτή σας. Όταν αυτός ο κώδικας έχει τοποθετηθεί στην ιστοσελίδα σας και ένας συγκεκριμένος αναγνώστης σας επισκέπτεται, κοιτάζει ένα προϊόν, αλλά δεν μετατρέπεται σε πελάτη, ο κώδικας επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι σε θέση να παρακολουθεί αυτόν τον πελάτη, έτσι ώστε ακόμη και αν αυτός ή αυτή φεύγει από τη σελίδα σας, μια διαφήμιση του συγκεκριμένου προϊόντος που είδε αυτόματα θα εμφανίζεται σε αυτούς, υπενθυμίζοντάς τους να επισκεφθούν ξανά το site σας και να ολοκληρώσουν την αγορά.
Photo of PPC
Το PPC μας επιτρέπει,επίσης, να δοκιμάσουμε διάφορες αγορές. Αυτό μπορεί να γίνει με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, τη γλώσσα ακόμη και τα ενδιαφέροντα του καταναλωτή. Αυτός είναι ένας από τους πολλούς παράγοντες που κάνουν PPC να είναι πολύ αποδοτικό από πλευράς κόστους, με τον τρόπο που εφαρμόζεται απο την Wservices.
Η ευελιξία της Wservices και η ομορφιά του Pay Per Click είναι ότι μπορούμε να εργαστούμε με ό, τι προϋπολογισμό έχετε και η μοναδική φορά που πραγματικά πρέπει να πληρώσετε είναι όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση σας. Με το PPC , μπορείτε να κάνετε μια πρώτη δοκιμή για μια-δύο εβδομάδες, χρησιμοποιώντας έναν προϋπολογισμό που ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας. Εάν η τιμή μετατροπής είναι χαμηλή, μπορείτε να επανεκτιμήσετε την καμπάνια σας και ακόμη και το site σας αν υπάρχει κάτι λάθος με το σχεδιασμό και την εμπειρία του χρήστη. Με αυτό, θα είστε σε θέση να ερευνήσετε σχετικά με το πρόβλημα και να καταλάβετε πώς μπορεί να διορθωθεί.
Επειδή οι PPC εκστρατείες μπορεί να είναι δεμένες με τα εργαλεία μέτρησης Web, όπως το Google Analytics, είναι πολύ βολικό για να αποκτήσετε γνώσεις και δεδομένα σχετικά με τους καταναλωτές σας. Αυτό μπορεί επίσης να σας δείξει ποια από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας έχουν καλή απόδοση, σε σύγκριση με όλους τους άλλους.
Κατά τη χρήση της Pay Per Click διαφήμισης, μπορούμε να παρακολουθούμε όλες οι μετατροπές με την εισαγωγή ενός κωδικού μετατροπής κατά τη διαδικασία πληρωμής του e-commerce website σας. Με αυτό τον τρόπο, είστε σε θέση να καταγράψετε ποια από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας αγοράστηκαν λόγω της επιτυχημένης εκστρατείας. Αυτό σας δίνει επίσης μια καλύτερη ιδέα και κατανόηση στο σε ποιές εκστρατείες θα πρέπει να επενδύσετε περισσότερα, έτσι ώστε οι αποδόσεις για διαφημιστικές δαπάνες να είναι πολύ υψηλότερες από την προηγούμενη.
Σε μακροπρόθεσμη βάση, το PPC είναι επίσης μια επένδυση που μπορεί να βελτιώσει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης της περιοχής σας. Βοηθά με την ορατότητα, δεδομένου ότι προσθέτει περισσότερη έκθεση για το εμπορικό σήμα σας. Η ενδελεχής έρευνα και προετοιμασία είναι το πιο σημαντικό για την επιτυχία, έπειτα ακολουθεί η δημιουργία ρεαλιστικών στόχων, και στη συνέχεια η καταμέτρηση της επιτυχίας και των μετατροπών.

Photo of Link Building

Link Builidng

Βάλτε την επιχείρησή σας στους χάρτες του διαδικτύου, ώστε όλοι να βρίσκουν εύκολα το στίγμα της επιχείρησής σας.Οδηγήστε τους πελάτες σας..

Περισσότερα..

Photo of On Page SEO

On Page SEO

Η επικοινωνία μέσω e-mail γίνεται συχνά μέσω φίλων. Έτσι, επικοινωνούμε κι εμείς συχνά την επιχείρησή σας στους καλούς φίλους σας, με μηνύματα που..

Περισσότερα..

Photo of Off Page SEO

Off Page SEO

Με τη χρήση της υπηρεσίας της Google Adwords φροντίζουμε ώστε η επιχείρησή σας να προβάλλεται κάθε φορά που κάποιος πληκτρολογεί..

Περισσότερα..

Photo of Conversion Marketing

Conversion Marketing

Η επισκεψιμότητα μπορεί να είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε κάθε ιστοσελίδα, αλλά είναι ο αριθμός των μετατροπών που πράγματι φέρνει..

Περισσότερα..

Άλλες Υπηρεσίες Branding

Photo of SEO

Search Engine Optimization (SEO)

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία που επηρεάζει την προβολή μιας ιστοσελίδας ή μιας..

Περισσότερα..

email for your company

E-mail Marketing

Η επικοινωνία μέσω e-mail γίνεται συχνά μέσω φίλων. Έτσι, επικοινωνούμε κι εμείς συχνά την επιχείρησή σας στους καλούς φίλους σας, με μηνύματα που..

Περισσότερα..

maps for your company

Maps and Listing

Βάλτε την επιχείρησή σας στους χάρτες του διαδικτύου, ώστε όλοι να βρίσκουν εύκολα το στίγμα της επιχείρησής σας.Οδηγήστε τους πελάτες σας με απλό..

Περισσότερα..

Social media for your company

Social Media

Μέσω των χώρων κοινωνικής δικτύωσης, συστήνουμε την επιχείρησή σας σε κάθε ενδιαφερόμενο στη περιοχή σας και όχι μόνο για να μάθουν..

Περισσότερα..